بر اساس تجربه و فعالیت طولانی و مستمر ما در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات مکانیکی، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، آسیب های غیرمنتظره به دستگاه ها را کاهش و سرعت تعمیرات احتمالی را افزایش می دهد و از عملکرد صحیح و مدام سیستم اطمینان حاصل می گردد. میدیا بازدیدهای دوره ای و نگهداری با توجه به نیاز مشتری تعریف و برنامه ریزی می کند.

هم چنین میدیا پرسنل معرفی شده از سوی کارفرما برای نگهداری از محصول خریداری شده ، آموزش داده و تمامی اطلاعات فنی راه اندازی و نگهداری را در اختیار ایشان قرار می دهد . این کار علاوه برا عملکرد صحیح و مداوم سیستم و کاهش آسیب های ناشی از عدم نگهداری، به گسترش دانش عمومی در بین تکنسین ها و افزایش افراد متخصص در شبکه خدمات پس از فروش این شرکت کمک می کند.

مزایای نگهداری منظم

• حداکثر اطمینان از عملکرد صحیح و مداوم، حفاظت از سلامتی مردم و محیط زیست

• • کاهش قابل توجه خرابی و حداکثر بهره وری

• در دسترس بودن اطلاعات به روز از تجهیزات نصب شده

• بهینه سازی عملکرد سیستم و کاهش مصرف انرژی

• انطباق کامل با ضوابط و مقررات ایمنی