درباره ما

گروه میدیا (Midea) ، با چشم انداز “ نوآوری های بزرگ در زندگی” ، 52 سال پس از تأسیس ، فلسفه ایجاد زندگی بهتر با فناوری را دنبال و  حمایت کرده است. امروز ، میدیا (Midea) به یک مجتمع علمی-فناوری و متخصص در زمینه خانه هوشمند ،تجارت الکترومکانیک ، تهویه مطبوع و ساختمان ، بخش رباتیک و اتوماسیون و پیشرو در تجارت دیجیتال با خدمات رسانی به حدود 400 میلیون مشتری در بیش از 200 کشور و منطقه درجهان تبدیل شده است . میدیا (Midea) دارای تعدادی شرکت های تابعه معروف مانند Little Swan ، TOSHIBA ، WAHIN ، BUGU ، COLMO ، Clivet ، Eureka ، KUKA ، GMCC و Welling است.

میدیا (Midea) هم اکنون دارای 150.000 کارمند بوده و در 16 کشور دنیا کارخانه تولیدی دارد. تمرکز میدیا بر روی بخش تحقیق و توسعه خود برای نوآوردی در تولید است که بالغ بر 10.000 نفر در این بخش با سرمایه گذاری 1.4 میلیارد دلار مشغول به فعالیت هستند که تاکنون 56.000 ایده ی جدید به نام میدیا (Midea ) ثبت شده است .

در سال 2020 میدیا (Midea) رتبه یک درتولید محصولات تصفیه هوا ، کولرگازی، موتور فن کولر ، پلوپز ،کتری برقی و لوازم خانگی کوچک به انتخاب Source Euromonitor International کسب کرده است. هم چنین میدیا ( Midea) بزرگترین سازنده لوازم خانگی در جهان است.

در سال 2019 گروه میدیا (Midea)  به درآمد  279.4 میلیارد یوان (39.2 میلیارد دلار) دست پیدا کرد که نسبت به سال گذشته آن 6.7٪ ارتقا یافته است. هم چنین سهم درآمد داخلی 58٪ و درآمد خارج از کشور 42٪ بود که به ترتیب 8.2٪ و 5.8٪ افزایش یافت. سود خالص آن به 25.3 میلیارد یوان (35.5 میلیارد دلار) رسیده است که رشد سالانه 16.8 درصدی را نشان می دهد. مالیات تحویل داده شده بالغ بر 19.8 میلیارد یوان (2.8 میلیارد دلار) بود که رشد 13 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد و سرمایه گذاری آن در بخش تحقیق و توسعه از 10 میلیارد یوان (1.4 میلیارد دلار) فراتر رفته است. در سال 2020 ، میدیا (Midea)  در رتبه 307 را در بین Global Fortune 500 ، 36 ام را در بین China Fortune 500 و 27th را در بین Brand Finance Tech 100 قرار گرفت.

در سال 2021 ، میدیا (Midea) که با تغییرات بزرگ زمان روبرو می شود ، دوباره بر استراتژی خود تمرکز خواهد کرد ، به تمرکز استراتژیک رهبری فناوری ، ارتباط مستقیم با کاربران ، دیجتال سازی و هوشمند سازی و تاثیرات جهانی پایبند خواهد بود و بنیان تجاری خود را بیشتر تحکیم خواهد کرد. میدیا (Midea) اصرار به آینده نگری ، ایجاد توانایی نوآوری و گسترش دادن بخش تحقیق و توسعه خویش دارد ،به اینکه کاربر محور باقی بماند و تحول تجاری را ارتقا دهد.

سختی ها و دشواری ها فقط باعث قویتر شدن ما می شوند. گروه میدیا (Midea) با وجود چالش های بزرگ ، به اهداف خود وفادار مانده و آرزوهای خود را ادامه خواهد داد و موجی از اصلاحات و تحولات را بر اساس اصلاحات ساختاری و رفتاری که در بازار عرضه رخ می دهد ایجاد خواهد کرد!

میدیا (Midea) بر پیشبرد دیجیتال سازی و روشنفکری برای ارتقا سطح ساختاری اهتمام می ورزد و اصرار بر عملکرد صحیح در سطح جهانی و پیشرفت در تجارت خارج از کشور را به عنوان راهبرد خویش قرارداده است.